راهنمای ثبت فروشگاه راهنمای خرید راهنمای سایت
قوانین خرید فایل فلش و اموزش های بخش موبایل
تاریخ خبر: جمعه 22 آبان 1394 3953 بازدید
توضیح کوتاه:
قبل از هرگونه خرید فایل فلش ها و اموزش های مربوط به بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه این بخش رو کاملا مطالعه کنید.

قبل از هرگونه خرید فایل فلش یا اموزشی که مربوط به بخش  موبایل هست این موارد رو با دقت مطالعه و سپس اقدام به خرید کنید.

 در صورت عدم مطالعه کامل این بخش و اقدام به خرید هیچ مسئولیتی به عهده ما نخواهد بود.بنابراین خواهشمندیم از ابتدا تا انتهای قوانین رو مطالعه کنید 

1-کلیه فایل فلش ها جهت مدیریت بهتر و پیشگیری سوء استفاده های احتمالی به صورت لینک های غیر مستقیم هستند. به این صورت که شما موقع دانلود یک فایل کم حجم چند کیلوبایتی رو دریافت میکنید.فایل رو باز میکنید یک فایل تکست وجود دارد به نام لینک دانلود +پسورد ، سپس ان لینک رو از ابتدا تا انتها در مرورگر کپی میکنید و رمزی رام هم که زیر لینک دانلود در فایل تکست وجود دارد  اگر عدد هست با دقت تایپ میکنید و اگر حروف و عدد هست به کوچیکی و بزرگی حروف دقت کرده با دقت از ابتدا تا انتها کپی ودر کادر پیست میکنید. دقت داشته باشید موقع ایجاد لینک دانلود ویا در بین دانلود به هیچ عنوان از چیز شکن استفاده نکنید زیر لینک های دانلود محدودیت ای پی دارند و در صورت تغییر ای پی مجدد مجبور به دانلود خواهید بود.( اموزش کامل دانلود و رفع مشکلات دانلود در بخش  اموزش دانلود و رفع مشکلات دانلود قرار دارد).

2-بعد از دریافت هر لینک توسط شما این لینک تا 24 ساعت اعتبار دارد وبعد از گذشت این زمان به صورت خودکار لینک و پسورد تغییر می کند.

3-هدف سایت عرضه فایل فلش های نایاب و تست شده است.و پیش فرض ما این است کسی که اقدام به خرید هر گونه فایل فلش یا اموزشی مربوط به بخش تلفن همراه را انجام می دهد با انجام امور نرم افزاری تلفن همراه اشنایی کامل دارد و فقط نیاز به فایل یا اموزش دارد.بنابراین هیچ گونه اموزشی جهت نحوه استفاده از فایل فلش ها در انها قرار ندارد. ( در برخی موارد که نیاز به قلق یا توضیحات بیشتر جهت انجام کار نیاز باشد حتما این نکات اموزشی همراه با فایل خواهد بود)

4- با توجه به مورد شماره 3 اگر پس از خرید موفق به انجام عملیات مد نظر نشدید در صورت درخواست لینک های اموزشی برای شما ارسال می شود و اگر باز هم در انجام ان مشکلی داشتید کارشناسان فنی سایت در قبال اخذ مبلغ پشتیبانی از طریق سیستم کنترل از راه دور این کار را برای شما انجام خواهند دادو در صورت معیوب بودن دستگاه هیچ مسئولیتی به عهده ما نخواهد بود.

5- فایل های برند چینی 100% فایل های سایر برند ها 80% و آموزش هایی که روی سایت قرار میگیرند 100% تست شده و سپس در سایت قرار گرفته .اما سایت در قبال کارنکردن فایل فلش ها، مخصوص برند های چینی روی دستگاه شما وصدمات احتمالی وارد به دستگاه شما و ناتوانی شما در انجام اموزش هایی که قرار میگیرد هیچ تعهدی یا مسئولیتی را نمی پذیرد.اما کارشناسان فنی سایت با تمام توان در کنار شما سعی در حل مشکل احتمالی خواهند کرد و در صورت اثبات وجود مشکل از جانب فایل یا اموزش ها پس از دریافت مستندات از سوی شما وجه دریافتی 100 درصد به شما باز میگردد.

6- با توجه به بنده شماره 3 - 4 - 5  در صورت وجود مشکل ، درخواست هر گونه پشتیبانی یا سوال تنها تا 48 ساعت پس از خرید امکان پذیر خواهد بود.

6-برخی فایل فلش های برند های رسمی مانند هواوی -ساموسنگ-لنوو و .. دچار باگ هایی به صورت کارخانه ای هستند مانند کار نکردن وای فای -مشکل کد های دستوری - و یا مشکلاتی از این قبیل که مربوط به باگ های کارخانه ای این محصولات است که فرشگاه هیچ ضمانتی در مورد این مورد ندارد اما در صورت وجود مشکل و اثبات ان کارشناسان فنی سایت این مشکل رو بررسی و سعی در حل احتمالی این مشکل خواهند کرد و درصورت عدم حل این مشکل وجه به شما باز خواهد گشت.

7-فایل هایی که حاوی زبان فارسی در منو باشند در عنوان حتما قید می شود . در صورتی که در عنوان چیزی به عنوان فایل فلش فارسی ذکر نشده بدان معنا است که فایل حاوی زبان فارسی در منو نیست. بعضا در گوشی های برند هواوی با وجود فارسی بودن رام و قید شدن فارسی در عنوان پس از رایت زبان فارسی اضافه نمیگردد که این هم مربوط به باگ های کارخانه ای این مدل ها است که در صورت برخورد به این مشکل با کارشناسان فنی سایت در تماس باشید تا راحت ترین روش اضافه کردن زبان فارسی به شما اموزش داده شود.

8-فایل فلش های سری MTK که در سایت قرار میگیرند اگر فول باشند و دارای فایل های یوزردیتا و کش باشند حتما در عنوان قید می شود .در غیر این صورت فایل های یوزردیتا و کش را ندارند که در این صورت کافی هست پس از رایت رام حتما از طریق ریکاوری وایپ کنید تا مشکل هنگ روی ارم یا ویروسی بودن رام حل شود.

9- تمامی قیمت ها به تومان هنگام خرید مشخص هست لذا هیچ بهانه ای در مورد قیمت شامل " حواسم نبود فکر کردیم ریال هست مورد قبول واقع نخواهد شد.

با مطالعه کاملا توضیحات بالا درصورتی که قصد خرید دارید میتوانید خرید را به صورت انلاین انجام دهید . فقط به این نکته توجه داشته باشید خرید شما به منزله پذیرفت تمامی قوانین ذکر شده در بالا می باشد.

 

نکات مهم در ارتباط با واحد پشتیبانی  : 

-قبل از هر گونه تماس با واحد پشتیبانی بخش قوانین خرید  و سوالات و مشکلات متداول رو دقیق مطالعه کرده و سپس اقدام به تماس کنید.

-قبل از هر گونه پیام اگر خریدی داشتید و با مشکل مواجه هستید . مشخصات خرید شامل ایمیل وشماره تلفنی که موقع خرید ثبت کردید رو ارسال کنید و دقیق در مورد مشکل خود توضیح دهید . به گزارش ها و پیام های بی سر و ته مثل " زدم جواب نداد "رامی که خریدم مشکل دارد" اموزش مشکل دارد"اموزش کار نمی کند وز این دسته موارد هیچ عنوان رسیدکی و پاسخ داده نخواهد شد.

 - در صورتی که سوال یا مشکل شما جز سوالات یا مشکلاتی باشد که در بخش سوالات و مشکلات متداول  به طور دقیق توضییح داده ایم به هیچ عنوان به ان پاسخ داده نخواهد شد.

- در موقع تماس احترام و ادب و متانت را رعایت کنید. 

- رسیدگی به هر گونه سوالات یا مشکلات پس از خرید بسته به ترافیک کاری بین 5 دقیقه تا 24 ساعت خواهد بود ( لذا پس از مطرح کردن گزارش یا سوال از طریق روش هایی که در پایین قرار داده شده منتظر پاسخ بمانید و از تکرر در این کار بپرهیزید )

در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل قبل یا بعد از خرید از طریق راه های زیر با کارشناسان فنی در تماس باشید.

1- از طریق سامانه پشتیبانی انلاین واقع در پایین سمت چپ سایت و شروع گفتگوی زنده ( زمانی که پشتیبانی انلاین هست حتما از این طریق مشکل یا سوال خود را مطرح کنید)

2- از طریق منوی تماس با ما و یا گزارش مربوط به فایل.(حتما در وارد کردن ایمیل خود دقت کنید و ایمیل صحیح وارد کنید. زیرا پاسخ گزارش شما به همان ایمیل ارسال می شود)

3- از طریق تلگرام  و پیام به شماره 09120218371 ( شماره مورد نظر رو در تلگرام سیو کرده و پس از رفرش کردند به مخاطبین تلگرام شما افزوده خواهد شد و میتوانید پیام ارسال کنید)

4 -ارسال پیام یا تماس با شماره 09120218371  (تماس درساعات و روز های کاری از ساعت 10 الی 14 و 17 الی 22 ). بدیهی است در صورت عدم پاسخگویی تلفنی از روش های 1 تا 3 جهت رسیدگی به پرسش یا سوالات خود استفاده کنید.)

 

پشتیبانی از تمامی بانک ها-فایل فروش

بالا